2010年6月26日 星期六

neobux第19次返傭已經發出

很久沒有更新網誌了,主要是因為以前一直不注意自己的坐姿,導致腰脊彎曲壓住了一些神經線,使到不能久坐,嚴重影響了日常生活,網賺也停了一段時間。幸好經過治療已慢慢康復,所以在完全康復以前我只好盡量減少花在網賺方面的時間。Neobux這個月的返傭我已經發出,如有問題可以留言,我會盡快回覆。
以下是收款圖和申請支付時截取的下線點擊記錄,網賺新手BLOG!將根據此記錄進行100%返傭。


6 則留言:

匿名 提到...

hello! 我登記左neo bux 作為你的下線了 my username: mochaaa ,paypal email acc: nicky13790@hotmail.com
不過我個acc被suspended (可能係因為我之前有一個acc, username: morrieee) 但我又contact唔到neobux 所以不能繼續運作 所以希望你可以幫我contact neobux 等我可以繼續用neobux thanks!

yue 提到...

你好!我已在論壇內請求站長幫忙,你可去看看他的回答,多謝支持,下次千萬唔好隨便開新acc啦。
http://www.neobux.com/forum/?frmid=9&tpcid=137619

匿名 提到...

thanks! 多謝你的幫忙
不過其實我唔係唔記得PW
我係2年前開左MORRIEEE哩個ACC 但因為太耐冇LOGIN 所以比佢SUSPENDED 我近日再LOGIN左入去 個版面就話
YOUR ACCOUNT HAS BEEN SUSPENDED
Your account was suspended permanently due to inactivity.
You can register a new account but with a different username.

所以我近日先再按佢哩個指示再開一個新既ACC: MOCHAAA 用左一日 第二日就再入唔到去 而且直至依加 我都係LOGIN唔到入去 個ACC依然SUSPENDED

匿名 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。
bh 提到...

很利害耶!!!!!
http://mixtureblogger.blogspot.com/

aesopn 提到...

你還做返傭嗎?