2008年10月13日 星期一

10月12日首次收到neobux的2.32美元支付

加入網賺以來最快收到支付的網賺就是這家---neobux。Neobux是點擊網賺中最先使用即時支付方式的網站,它的速度有多快?由我點擊request your payment按鈕開始,到收到支付大約只是一分鐘。要享受這麼快的支付速度,你不需要升級,支付中國會員,neobux絕對是網賺族必做之選。
以下是收款圖:

5 則留言:

匿名 提到...

哈佬.. 我系某D網如CREWBUX 系你既下線'
我想問呢..如果我申請左支付後仲可以點擊麻? I MEAN 等待支付既期間 =] THZ YOU

yue 提到...

阿凝
你好!所有點擊網站在申請支付後都可以繼續點擊,等待支付既期間都係。CREWBUX換左新站長之後似乎冇以前咁好,的支付改來改去,剛剛先留意到佢改到10美元支付,而且之前既申請全部取消要重新申請過,你最好再睇下你既申請有冇取消到,因為我俾佢取消左。

匿名 提到...

你好*
你剛剛提及到取消戈方面'
果然我都比佢取消左*
ANYWAY ..THZ YOU=]

匿名 提到...

最少要多少錢才可CASHOUT?

yue 提到...

chantommy2046
你好!neobux的CASHOUT金額跟其他ptc站有些分別,他第一次是2美元,第二次是3美元,如此類推直到10美元。